maandag 15 december 2008

Waarom Xango? HUN Visie!


XanGo, LLC, is erkend uitvinder van de categorie mangosteendranken. Het bedrijf ontsproot aan het initiatief van zijn zes oprichters die een product op de markt zetten dat gebaseerd was op de reeds eeuwenlange bekende kracht van de mangosteenvrucht. De oprichters van XanGo vroegen zich af waarom deze vrucht niet reeds lang tevoren op de markt was gebracht, gelet op de duizenden jaren oude geschiedenis van traditionele consumptie. In 2002 creëerde XanGo een geheel nieuwe categorie van voedingssupplementen. De onderneming was de eerste die overal ter wereld op de markt kwam met een eersteklas mangosteendrankje, XanGo-drank.
Tot de creatieve en ambitieuze krachten achter XanGo behoorden de oprichters Aaron Garrity, Gary Hollister, Joe Morton, Gordon Morton, Bryan Davis en Kent Wood. Zij waren het die de eerste noodzakelijke stappen namen om deze vrucht én zijn voordelen op de wereldmarkt te brengen in de vorm van een drankje. Dit innovatieve team managers wil de leidende plaats blijven innemen in deze categorie van ´s werelds beste mangosteenproducten. Als uitvinder van een aparte categorie bekleedt XanGo een leidinggevende rol en is het bedrijf in staat om de beste mangosteendrank op de markt te brengen. De combinatie van visie, focus op het product, bedrijfservaring, zakelijk vernuft en communicatieknowhow zorgde ervoor dat XanGo al snel behoorde tot de snelst groeiende merken.
XanGo is gevestigd in Utah en is een particulier bedrijf dat wordt ondersteund door een wereldwijd netwerk van onafhankelijke distributeurs. Vanwege de explosieve groei van het product en de wens om dit sneller op de markt te brengen dan mogelijk zou zijn met andere methoden, werd besloten om een direct sales model toe te passen voor de distributie. Dit pakte zeer goed uit voor de groei van het bedrijf. Voor een jonge en enthousiasmerende onderneming met exploderende verkoopcijfers is deze vorm van levering en performance eenvoudig vereist. Alleen op die manier kan worden voldaan aan de wens van snelle groei en een hoog serviceniveau. Het managementteam stuurt een groeiend wereldwijd netwerk van enthousiaste onafhankelijke distributeurs aan en werkt er hard aan om de verdere groei van XanGo vlekkeloos te laten verlopen.
Door het combineren van de woorden xanthonen en mangosteen kreeg XanGo zijn naam. Tegelijk zijn dit de twee elementen die zorgen voor dit unieke voedingssupplement. Kortom: de goede eigenschappen van een natuurlijk product en een historische vinding. Door gebruikmaking van de bijzondere vruchtenpuree van de gehele vrucht van de Garcinia mangostana, in een bijzondere formule, biedt XanGo-drank de kracht van xanthonen, een verzameling van krachtige fytonutriënten.
XanGo ondersteunt daarnaast actief een reeks goede doelen overal ter wereld. Zijn samenwerking met Operation Kids, een liefdadigheidsinstelling die zich richt op effectief werkende goede doelen voor kinderen, zorgt voor beter onderwijs, veiligheid, milieu, gezondheid, welzijn en welvaart voor kinderen overal ter wereld.
En wat zijn de doelstellingen van XanGo voor de toekomst? Als onderneming die veel belang hecht aan ´focus´ wil XanGo de markt van mangosteengebaseerde dranken aanvoeren en het bedrijf worden dat in staat is om sneller dan ooit, via netwerkmarketing, voedingssupplementen te produceren en daarbij een jaarlijkse omzet van $ 1 miljard te behalen. Afgaande op de bedrijfs- en charitatieve doelstelling is het niet moeilijk om XanGo te zien als de nieuwe superstar in de industrie van voedingsdrankjes.

Vragen?

Yvonne Immerzeel
+31-6-52328269

Meer Info Op MyMangosteen

BRON: Xango.Com